۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

رییس سازمان بورس:

برای تأمین منافع سهامداران در لایحه بودجه ۱۴۰۴ تلاش می‌کنیم

برای تأمین منافع سهامداران در لایحه بودجه ۱۴۰۴ تلاش می‌کنیم

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: تلاش می‌کنیم تا لایحه بودجه ۱۴۰۴ به گونه‌ای تنظیم شود که منافع و مصالح بازار سرمایه ‌و سهامداران در آن، مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، حجت‌اله صیدی به برنامه‌های سازمان بورس برای حمایت از منافع سهامداران در چارچوب لایحه بودجه ۱۴۰۴ اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته به صورت جدی بررسی عوامل، مولفه‌ها و بندهای اثرگذار بودجه، بر بازار سرمایه را، آغاز کرده‌ایم تا از طریق شناسایی و رفع مسائلی که در چند سال اخیر به ایجاد نوسانات کاذب در بازار منجر شده، منافع سهامداران را تأمین و به سمت جبران ضرر و زیان‌های ناشی از احکام بودجه بر بازار سرمایه پیش برویم.

وی گفت: بر این اساس در صدد پیگیری مسائل و عواملی هستیم که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روند بازار سهام و فعالیت ناشران بورسی، اثرگذار هستند.

صیدی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جلسات تعاملی و کارشناسی به صورت منظم در حال برگزاری است. امیدواریم با مذاکره، موضع‌گیری و تعامل مشخصی را با سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برقرار کنیم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا لایحه بودجه ۱۴۰۴ به گونه‌ای تنظیم شود که نه تنها تهدیدکننده روند بازار نباشد، بلکه بالعکس، منافع و مصالح بازار سرمایه و سهامداران، در آن مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 6241921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha